Процедурата за потрошувачки приговор е опишана во Поглавје 3 (стр.95) од Законот за заштита на потрошувачите кој е стапен во сила на 16.11.2022, а е објавен во Службен Весник 236 од 7.11.2022 година.
Процедурата за потрошувачки приговор е опишана во Поглавје 3 (стр.95) од Законот за заштита на потрошувачите кој е стапен во сила на 16.11.2022, а е објавен во Службен Весник 236 од 7.11.2022 година.
Останува на Дистрибутерот да одлучи дали и како ќе постапи со приговорот.
Винербергер дооел Виница не е страна во поднесената поплака и нема обврска според Законот за заштита на потрошувачите да продава производи на крајниот клиент. Сите барања за поплаки мора да се решат помеѓу крајниот потрошувач и Дистрибутерот.
Во духот на добра волја и добри комерцијални практики, Винербергер дооел Виница би можел да помогне во проценката на основаноста на можна поплака и нејзиното решавање. Поради оваа причина, Винербергер дооел Виница го задржува правото да го посети објектот со цел да се процени барањето за поплака.